Podstawowe zakresy tematyczne
Szkolenie jest podzielone a trzy bloki tematyczne. Każdy z nich ma charakter wykładów, dyskusji i profesjonalnego doradztwa dzięki czemu dodatkowo, pozytywnie wpływa na zapamiętywanie zagadnień, które są omawiane.
dowiecie się co to są bitmapy i jak na nich pracować;
dowiecie się, jak wygląda w praktyce współpraca z drukarniami, czy agencjami reklamowymi.
- druk offsetowy
- druk cyfrowy
(czym się od siebie różnią, poznacie Państwo zalety i wady tych dwóch technik drukowania, którą metodę wybrać, by była bardziej opłacalna)
- koszty produkcji
(co w sobie zawierają, jak je skutecznie zmniejszyć)
metody drukowania,
- materiały
(zastosowanie materiałów, ich właściwości, charakterystyka mediów, nośniki)
III. Blok dotyczy zagadnień z zakresu kryterium oceny oferty
Blok tematyczny, który pozwoli Państwu wybierać najlepszych podwykonawców. Współpraca na zasadzie outsourcingu jest procesem niezwykle złożonym. Od wyboru oferty, przez prowadzenie korespondencji, wyznaczanie oczekiwań, czy pilnowanie w dalszym etapie projekcji, aż po efekt finalny, którym jest wydruk, strona www, lub inny nośnik reklamowy. Dobra współpraca to mniej nerwów, szybszy czas realizacji i zadowolenie po obu stronach, co często jest niezwykle trudne.Szkolenie mają charakter wykładów, dyskusji oraz doradztwa.