Podstawowe zakresy tematyczne

Szkolenie jest podzielone a trzy bloki tematyczne. Każdy z nich ma charakter wykładów, dyskusji i profesjonalnego doradztwa dzięki czemu dodatkowo, pozytywnie wpływa na zapamiętywanie zagadnień, które są omawiane.

I. Blok tematyczny dotyczy zagadnień z podstaw projektowania graficznego: 

Pierwszy blog tematyczny wprowadzi Was do specjalistycznego świata, często niezrozumiałego dla innych, języka grafiki.
Nauczą się Państwo samodzielnie dobierać format papieru, rozdzielczość obrazu;
dowiecie się co to są bitmapy i jak na nich pracować;
dowiecie się, jak wygląda w praktyce współpraca z drukarniami, czy agencjami reklamowymi.
II. Blok tematyczny dotyczący tematyki związanej z technikami poligrafii. 

Ta część pomaga w zrozumieniu takich zagadnień jak:

  • druk offsetowy
  • druk cyfrowy

(czym się od siebie różnią, poznacie Państwo zalety i wady tych dwóch technik drukowania, którą metodę wybrać, by była bardziej opłacalna)

  • koszty produkcji

(co w sobie zawierają, jak je skutecznie zmniejszyć)
metody drukowania,

  • materiały

(zastosowanie materiałów, ich właściwości, charakterystyka mediów, nośniki)

 

 

 

 

 

III. Blok dotyczy zagadnień z zakresu kryterium oceny oferty

Blok tematyczny, który pozwoli Państwu wybierać najlepszych podwykonawców. Współpraca na zasadzie outsourcingu jest procesem niezwykle złożonym. Od wyboru oferty, przez prowadzenie korespondencji, wyznaczanie oczekiwań, czy pilnowanie w dalszym etapie projekcji, aż po efekt finalny, którym jest wydruk, strona www, lub inny nośnik reklamowy. Dobra współpraca to mniej nerwów, szybszy czas realizacji i zadowolenie po obu stronach, co często jest niezwykle trudne.Szkolenie mają charakter wykładów, dyskusji oraz doradztwa.